Nákupní košík

Nákupní košík

Přihlášení do obchodu

Obchodní podmínky

GSMCentrum.CZ » Obchodní podmínky

Obecné podmínky
GSMCentrum.CZ dodává svým zákazníkům zboží, služby a práce v rozsahu platného katalogu, dále dle ceníku, dle zveřejněných cen na internetu www.gsmcentrum.cz a stránkách souvisejících a podle akčních nebo individuálních nabídek, učiněných při osobním jednání.

Objednání zboží
Zákazníci mohou objednávat zboží nebo služby na adrese http://www.gsmcentrum.cz, a nebo elektronickou poštou (E-mail) na adrese gsmcentrum@gsmcentrum.cz. Dále písemně (poštou), telefonicky nebo při osobním jednání. V objednávce musí zákazník přesně specifikovat typ a množství zboží nebo služeb podle platného katalogu nebo platné nabídky. U objednávky zboží, které není v nabídce, bude zákazník v nejkratším možném termínu vyrozuměn o ceně a dodacím termínu. Zákazník (vyjma zákazníků při maloobchodním prodeji) je povinen při objednávání zboží uvést adresu pro příjem zboží. Firma je dále povinna uvádět přesný název, IČ, DIČ, e-mail, telefonní a faxové číslo, bankovní spojení a adresu sídla pokud je odlišná od adresy dodání.

Ochrana osobních údajů.
Veškerá data, která uvedete do objednávky slouží pouze pro správné doručení objednaného zboží. Podle zákona o ochraně osobních dat 101/2000 sb. s nimi není a nebude nakládáno jiným způsobem a nebudou poskytnuta třetím osobám.

Registrace
Pravidelným zákazníkům doporučujeme pro rychlejší vyřízení objednávky registraci. Na základě registrace Vám mohou být přiznány bonusy za odběr zboží. V případě firemní registrace jsou po přihlášení na www.gsmcentrum.cz zobrazovány ceny platné přímo pro daného zákazníka.

Potvrzení objednávky
Po odeslání objednávky, zákazník, který uvede svoji elektronickou adresu, obdrží elektronickou poštou (E-mail) informaci o zaregistrování své objednávky a informaci o vzniku zakázky, dále informaci o odeslání zboží, včetně čísla balíčku. Dle čísla balíčku lze zásilku sledovat (PPL, Česká pošta).

Storno objednávek
Zakázku je možné zrušit pouze v případě, že zboží nebylo ještě expedováno. V opačném případě může být požadována náhrada za poštovné. Storno lze také uplatnit v případě nedodržení termínu dodání.

Termíny plnění
Zakázka je obvykle plněna okamžitě. To znamená, že u objednávek přijatých do 15:30 je zboží expedováno k zákazníkovi ještě týž den s dodáním do druhého dne. Aktuální stav skladových zásob je zobrazen u jednotlivé položky na www.gsmcentrum.cz. V případě, že zboží není skladem je o této skutečnosti zákazník informován a je mu navržen náhradní termín plnění. V případě, že zákazník nesouhlasí s náhradním termínem, může objednávku stornovat.

Způsoby dodání - Osobní odběr. Dobírkou s dodáním do druhého dne. Pošta, DPD.
Zákazníkům, kteří mají adresu dodání na území ČR a celková suma objednávky přesáhne hodnotu 3.000,- Kč včetně DPH a jde o nákup bez slev a za MO ceny, nejsou účtovány přepravní náklady. V případě, že jde o zákazníka s odběrem za dealerskou kategorii je tato suma 5.000,-Kč bez DPH, nebo individuálně dle Obchodní smlouvy.V obou případech do hmotnosti 5 Kg. U zboží do 500,- Kč a váhy 0,5 kg lze zásilku poslat za 50,- Kč jako doporučené psaní, přičemž platbu je nutno provést předem ( zálohová faktura). Zboží bude odesláno dnem připsání příslušné částky na náš účet u KB.

Úhrada za odebrané zboží
Úhrada za odebrané zboží nebo poskytnuté služby je buď v hotovosti při převzetí zboží (maloobchodní prodej, dobírka) nebo bezhotovostním způsobem, tj. mezibankovním převodem . Platbu lze také provést předem na zálohovou (proforma) fakturu.

Převzetí objednávky
Prosím dbejte na kontrolu dodávky (zásilky), při převzetí od třetích stran.
U výdejních míst přepravce zásilkovna, zkontrolujte stav zásilky i uvnitř obalu ihned při převzetí zboží.
Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost obsluhy na výdejním místě, není možno brát ohled.
Nejsou přepravcem později uznávány.
V případě jakýchkoli pochybností odmítněte zásilku převzít.
Nepřevzetí objednávky
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem vyzvednuta, bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta).
Upozorňujeme na účtování manipulačního poplatku za vrácené, nepřevzaté zboží,dle evropské směrnice 97/7/ES čl.6 . Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou.

Zboží
Všechny výrobky nabízené na www.gsmcentrum.cz jsou vyráběny podle normy ISO9001. Na veškeré zboží podléhající zákonu 22/97 Sb. bylo vydáno prohlášení o shodě.

Záruční doba
Na veškeré zboží je záruka 24 měsíců. Podmínky reklamací se řídí "Reklamačním řádem". Reklamace zboží upraveného podle přání spotřebitele se řídí § 53, odst. 8 Občanského zákoníku.

Vrácení peněz
Při tzv. " fyzicky bezkontaktním způsobu dodání" se řídíme zákonem 367/200sb. Takto dodané zboží můžete do 14 dnů od obdržení vrátit v původním obalu, nepoužité, kompletní a v původním balení,schopné dalšího prodeje.V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme bohužel moci akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.Při žádosti o vrácení peněz formou složenky typu C, jsme nuceni odečítat poplatek ve výši 35,-Kč, který si účtuje Česká pošta.

Vrácení peněz za zboží, dopravu:
Pro odstoupení od kupní smlouvy, musí zákazník předat nebo odeslat zboží zpět do 14 dní.
Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o:
kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží
smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží
Odstoupit lze také korespondenčně, a to na adrese GMcentrum s. r. o., Ostravská 3056, Kladno 1 - Sítná, 272 01 nebo osobně v pobočkách Prodávajícího. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu na své náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od Prodávajícího obdržel. Spotřebitel odpovídá pouze za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zbožím jinak, než je nutné s ním nakládat s ohledem na jeho povahu a vlastnosti. Po odstoupení jsou spotřebiteli vráceny stejným způsobem všechny prostředky, které od něj Prodávající přijal, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky spotřebiteli dříve, než mu spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží odeslal.
Odstoupení v ostatních případech:
Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nového zboží, nemůže-li zboží vrátit v tom stavu, v jakém jej obdržel. To neplatí v případě:
došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady zboží
použil-li Kupující zboží ještě před objevením vady
nezpůsobil-li Kupující nemožnost vrácení zboží v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím
prodal-li Kupující zboží ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li zboží při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí Kupující, co ještě vrátit může, a dá Prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití zoží prospěch
Neoznámil-li Kupující vadu zboží včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.



Souhlas
Vystavením objednávky zákazníkem na www.gsmcentrum.cz , vyslovuje zákazník svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami. Výhrady k těmto obchodním podmínkám je nutno předem projednat. GSMCentrum .CZ se zavazuje, že se všemi poskytnutými údaji o zákaznících zachází v souladu se zákonem 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.

Změny v obchodních podmínkách roku 2016:
Mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, lze realizovat v zastoupení České obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 00020869, internetová adresa:www.coi.cz
V případě zahájení mimosoudního řešení spotřebitelského sporu je obchodník povinen se vyjádřit ve lhůtě 15 pracovních dnů od doručení vyrozumění o zahájení.
Prodávající je povinen úzce spolupracovat a poskytnout ČOI součinnost potřebnou k efektivnímu řešení spotřebitelského sporu.
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/


GSMCentrum.CZ zajišťuje ve smyslu zákona o odpadech 185/2001Sb likvidaci elektroodpadu přes společnost REMA. Zpětný odběr zboží a obalů podle zákona č. 477/2001 sb. zajišťujeme prostřednictvím společnosti Eko-kom. Povinnost zpětného odběru baterií dle §38 zákona č. 185/2001Sb. je zajišťována prostřednictvím společností Avacom s.r.o.